Մայիսի 24
Չորրորդ կանգառ։
Բանավոր հաշվարկման եղանակներ։
Սովորողը մենակ կամ դասըներոջ օգնությամբ պատրաստում տեսանյութ կամ ռադիոնյութ, թե ինչ եղանակ (եղանակներ) գիտի բանավոր արագ հաշվելու համար։ Տեսանյութը տեղադրում է իր յութուբյան ալիքում, այնուհետև բլոգում՝ «Ելք ստուգատես» բաժնում։
Մայիսի 23
Երրորդ կանգառ։
Տվյալներ, պատկերումը աղյուսակի տեսքով, սյունակային դիագրամ
Սովորողը համակարգչային որևէ ծրագրով (word, paint, power pօint, …) սյունակային դիագրամի և աղյուսակի տեսքով պատկերում է իր մեկ օրվա անելիքները ․
օրվա քանի՞ ժամն է արթուն,
օրվա քանի՞ ժամն է խաղում բակում,
օրվա քանի՞ ժամն է աշխատում համակարգչով,
օրվա քանի՞ ժամն է կարդում,
օրվա քանի՞ ժամն է սպորտով զբաղվում,
օրա քանի՞ ժամն է օգտագործում իր հեռախոսը,
հարցերի շարքը սովորողն իր ցանկությամբ կարող է համալրել։
Աշխատանքը պատկերում է աղյուսակի տեսքով, հետ սյունակային դիագրամի տսքով։
Կատարում եզրակացություն։
Օրինակ՝ մեկ օրվա ընթացքում սովորողն նշվածներից ամենաքիչը ինչո՞վ է զբաղվում։
Սովորողը հարցերի ցանկը կարող է համալրել։
Անհրաժեշտ պարագաներ
Հեռախոս, համակարգիչ։
Մայիսի 18-19
Ելք ստուգատեսի առաջին և երկրորդ կանգառներ՝
Առաջին փուլ:
Չափումներ, տեղից հեռացատկ։
Սովորողը բակում, մարզադահլիճում կամ իրեն հարմար այլ վայրում, կանգնում է նախապես գծված հորիզոնական գծի մոտ, ֆիքսում է ժամանակը՝ առաջադրանքի կատարման սկիզբը, հետո բլոգում գրանցելու համար, նշում է իր կանգած սկզբնական տեղը, կատարում է տեղից հեռացատկ և նորից նշում է վերջնական կանգնած տեղը, այնուհետև, չափերիզով (կարող է չափել նաև ոտնաթաթով) չափում է սկզբնական և վերջնական կետերի հեռավորությունը, այն արտահայտում է սանտիմետրով, գրանցում է բլոգում՝ նշելով առաջադրանքի կատարման ավարտը։
Անհրաժեշտ պարագաներ
Չափերիզ, համակարգիչ, hեռախոս, կավիճ( կամ հատակին կետը ֆիքսող որևէ իր)
Երկրորդ կանգառ։
Ուղղանկյունաիստ կամ խորանարդ, մակերես
Սովորողը մենակ կամ դասընկերոջ օգնությամբ պատրաստում է թղթից խորանարդ կամ ուղղանկյունաիստ` նախապես գծելով մարմնի փռվածքը, (պատրաստման համար կարող է օգտվել համացանցից ), բլոգում գրանցում է առաջադրանքի կատարման սկիզբը, այնուհետև սկոչի կամ սոսնձի օգնությամբ պատրաստում է խորանարդ կամ ուղղանկյունաիստ։ Հետո ընտրում է որևէ երկու նիստ, չափում է այդ նիստերի երկարությունը, լայնությունը, հաշվում է այդ նիստերի մակերեսները։ Գրանցում է բլոգում՝ նշելով առաջադրանքի կատարման ավարտը։
Այս աշխատանքը կարող է կատարել նաև համակարգչով, իրեն հարմար որևէ ծրագրով
Կատարում է եզրակացություն։
Իր ընտրած երկու նիստերի չափերը իմանալով միշտ է հնարավո՞ր գտնել ուղղանկյունանիստի կամ խորանարդի մնացած նիստերի մակերեսները, իսկ երբ է հնարավոր։
Անհրաժեշտ պարագաներ
Թուղթ, սոսինձ կամ սկոչ, մատիտ, քանոն, համակարգիչ, հեռախոս։
Մայիսի 17
Մայիսի 12
Կրկնության փաթեթ 4
Դասարանականև տնային առաջադրանքներ
Մայիսի 11
Մայիսի 10
Խնդիրներ հեռավորությունը հաշվելու վերաբերյալ
Մայիսի 5
Թեստ 15(word)
Մայիսի 4
Խնդիրներ մնացորդով բաժանման վերաբերյալ
Մայիսի 3
Թեստ14(word)
Մայիսի 2
Ապրիլի 27
Մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ
Ապրիլի 26
Բազմապատկման զուգորդական հատկությունը
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Ապրիլի 25
Գումարման զուգորդական հատկությունը
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Ապրիլի 21
Կրկնության փաթեթ
Դասարանական և տնային առաջադրանքների փաթեթ 1:
Ապրիլի 20
Հավասար հայտարար ունեցող կոտորակների համեմատում
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Ապրիլի 18
Հավասար համարիչ ունեցող կոտորակների համեմատում։
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Ապրիլ 14
Կրկնում ենք անցածը
1.Գտիր 12-ի եռապատիկը։
2.Գտիր 7-ի քառապատիկը։
3.Գրեք 6-ի պատիկ մի քանի թիվ։
4.Գտե՛ք թվի բոլոր բաժանարարները։
50-
45-
47-
16-
5.Գրիր թվի բազմապատիկները
10-
14-
9-
24-
6.Զբոսաշրջիկը 3 ժ գնաց ավտոբուսով 50կմ/ժ արագությամբ, այնուհետև 2ժ գնաց ձիով 13կմ/ժ արագությամբ։ Դրանից հետո նրան մնաց անցնելու ևս 16կմ։ Որքա՞ն ճանապարհ էր նախատեսել անցնել զբոսաշրջիկը։
7.Գնացքը երկու օրում միևնույն արագությամբ անցավ 1400կմ ճանապարհ։ Առաջին օրը նա գնաց 8ժ, իսկ երկրորդ օրը՝ 4ժ-ով ավելի։ Որքա՞ն ճանապարհ անցավ նա երկրորդ օրը։
8.Հաշվի՛ր 13սմ կողմով քառակուսու պարագիծը և մակերեսը։
9.Ուղղանկյան երկարությունը 18սմ,լայնությունը կազմում է երկարության 5/6 մասը։Գտնել ուղղանկյան պարագիծը և մակերեսը։
10. Հաշվել արտահայտության արժեքը
12x(397-252)+3492:7=
11.Արտահայտի՛ր սանտիմետրով
7մ=
36դմ=
3մ5սմ=
12.Արտահայտի՛ր միլիմետրով
19սմ=
8մ=
3սմ7մմ=
13.Արտահայտի՛ր դեցիմետրով
3մ8դմ=
7կմ=
2կմ4մ5դմ=
14.Արտահայտի՛ր մետրով
6կմ=
13կմ20մ=
15.Արտահայտի՛ր կիլոմետրով
18000մ=
36000մ=
16.Արտահայտի՛ր կիլոգրամով
24տ=
11տ5ց=
3տ7ց12կգ=
Ապրիլի 13
Դասարանական առաջադրանքներ
1.Գտիր թվի նշված մասը․
320-ի 3/8 մասը
2700-ի 2/3 մասը
250-ի 4/5 մասը
4200-ի 6/7 մասը:
6000-ի 2/15 մասը։
2.Արտահայտիր նշված միավորներով․
(1/30) ժ= ր
(1/200) կմ = մ
(1/12) օր = ժ
(1/12) տարի = ամիս
(1/25) ց = կգ
(1/50) մ = սմ:
3.Արամը դպրոցից տուն վերադառնալիս ճանապարհի 1/4 մասը անցնելուց հետո, ճանապարհի ո՞ր մասը դեռ պետք է անցնի։
4.Արկղում կար 120 միատեսակ գնդակ։ Արկղից հանեցին դրանց 7/8 մասը։ Քանի՞ գնդակ մնաց արկղում։
5. Ջրավազանում կար 3200 լիտր ջուր։ Այգին ջրելու համար օգտագործվեց դրա 5/8 մասը։ Քանի՞ լիտր ջուր մնաց ջրավազանում։
Տնային առաջադրանքներ
1.Գտիր այն թիվը, որի
1/4 մասը 20 է:
1/8մասը 12 է:
1/10 մասը 16 է:
1/40 մասը 1 է:
1/2 մասը 30 է:
1/4 մասը 164 է:
1/100 մասը 3000 է:
2.Հաշվիր
120-ի 5/6 մասը:
104-ի 3/4 մասը:
300-ի 7/100 մասը:
3.Թվի 1/4 մասը 60 է։ Ո՞րն է այդ թիվը։
4.Անահիտը գնել էր 800գ շաքարավազ, որի 1/2 մասն օգտագործեց թխվածքաբլիթ պատրաստելու համար։ Որքա՞ն շաքարավազ
օգտագործեց թխվածքաբլիթի համար։
5.Թվի 1/2 մասը հավասար է 40-ի: Ինչի՞ է հավասար այդ թվի 1/8 մասը:
6.Ամբողջ ճանապարհի 4/ 9 մասը անցնելուց հետո ո՞ր մասը կմնա անցնելու։
7.Ամբողջ ճանապարհի 2/ 5 մասը անցնելուց հետո ո՞ր մասը կմնա
Ապրիլի 12
Թեստ7
Ապրիլի 11
Նոր նյութի հաղորդում։ Կոտորակ
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Ապրիլի 8
Ապրիլի 7
Ապրիլի 6
Նոր նյութի հաղորդում։ Մասերի համեմատում։
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Ապրիլի 5
Ապրիլի 4
Մարտ ամսվա մաթեմատիկական ֆլեշմոբ
Առաջին մակարդակ
Երկրորդ մակարդակ
Մարտի 27-31
Սիրելի՛ սովորողներ, սկսվել է գարնանային ուսումնական արձակուրդը: Այն հնարավորություն կտա ամրապնդել ձեռք բերված գիտելիքները և լրացնել բացթողումները։
Փաթեթի առաջադրանքները ընտրված են աշխատանքային ֆայլերից։ Չես մոռանում ֆայլը տեղադրել բլոգում:)
Մարտի 24
Մարտի 17,20
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Նոր նյութի հաղորդում։ Թվի գտնելը, երբ հայտնի է նրա մասը։
Մարտի 16
Նոր նյութի հաղորդում։ Թվի մաս գտնելը։
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Մարտի 15
Չափման միավորներ — տեսական նյութ
2կմ34մ = մ
5մ7դմ12սմ= սմ
6սմ17մմ= մմ
12մ 9դմ= դմ
8 կմ42մ34սմ= սմ
70դմ 5սմ = սմ
300սմ = մ
12006 մ= կմ մ
23կգ 67գ= գ
45տ 2ց 7կգ= կգ
87ց 60կգ= կգ
28լ 457մլ= լ մլ
27000մլ= լ
23ժ 25ր= ր
17ր 32վ= վ
5օր 8 ժ= ժ
1շաբաթ 19ժ = ժամ
3 տարի11ամիս = ամիս
4դար 26 տարի= տարի
Ուշադիր նայի՛ր գծագրերին և ամեն մեկի տակ գրի՛ր, թե ներկված մասը այդ պատկերի որ մասն է կազմում
Մարտի 14
Նոր նյութի հաղորդում։ Մաս և ամբողջ
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Մարտի 9
Ճանապարհ,ժամանակ, արագություն N3
Մարտի 7
Թեմա ՝ ճանապարհ,ժամանակ, արագություն
Ճանապարհ,ժամանակ, արագություն N2
Մարտի 2
Ուսումնասիրել թեման։ Տեսանյութերը քեզ կօգնեն ավելի լավ հասկանալ թեման
N 1 «Ճանապարհ, ժամանակ արագություն»
Մարտի 1
Նոր նյութի հաղորդում։ Լիտր-միլիլիտր
Փետրվարի 28
Թեմա ՝ Պատիկ
Փետրվարի 24
Նոր նյութի հաղորդում։ 2-ի բաժանելիության հայտանիշ
Փետրվարի 21
Նոր նյութի հաղորդում։ Զույգ և կենտ թվեր։
Փետրվարի 17
Փետրվարի 16
Նոր նյութի հաղորդում՝ 5-ի բաժանելիության հայտանիշ
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Փետրվարի 14
Նոր նյութի հաղորդում՝ 10-ի, 100-ի, 1000-ի բաժանելիության հայտանիշները
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Փետրվարի 8
Բազմապատիկ և բաժանարար — նոր նյութի հաղորդում
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Փետրվարի 7
Կրկնում ենք անցածը՝
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Փետրվարի 2
Բազմապատկման տեղափոխական հատկությունները՝
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Փետրվար 1
Գումարման տեղափոխական հատկությունները՝
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Հունվարի 31
Կրկնում ենք անցածը՝
Փակագծեր պարունակող արտահայտություններ
Դեկտեմբերի 26 — Հունվարի 8
Ուսումնական ձմեռ 2023
Ընթացքը՝
Առաջին փուլ։ Սիրելի սովորող կազմիր մեկ Ամանորյա խնդիրներ
Երկրորդ փուլ։
Սիրելի սովորող ընտրի՛ր քեզ հետաքրքրող թեման և աշխատի՛ր։ Աշխատանքի արդյունքները ձայնագրում ենք, ովքեր ցանկանում են կարող են տեսաֆիլմ պատրաստել։
- «Կատակ-հարցեր»
- «Վերջից լուծվող խնդիրներ»
- «Մոգական քառակուսիներ»
- «Կշռումներ»
- «Լուցկին նաև խաղալի՞ք է․․․»
- «Ծածկագրեր»
Մասնակցում ենք դեկտեմբերյան ֆլեշմոբին՝
Առաջին մակարդակ
Երկրորդ մակարդակ
Երրորդ մակարդակ
Դեկտեմբերի 16
Դեկտեմբերի 15
Հաշվիր արտահայտության արժեքը
Դասարանական և տնային առաջադրանքներСКАЧАТЬ
Դեկտեմբերի 14
Հաշվի՛ր արտահայտության արժեքը ՝ Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Դեկտեմբերի 13
Փակագծեր պարունակող արտահայտություններ՝ Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Դեկտեմբերի 9
Դեկտեմբերի 7
Տարբեր կարգի գործողություններ պարունակող արտահայտություններ․ Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Դեկտեմբերի 6
Միևնույն կարգի գործողություններ պարունակող արտահայտություններ․ Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Դեկտեմբերի 1
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Նոյեմբերի 29
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Նոյեմբերի 23 և 24
Նոր նյութի հաղորդում՝
Ուղղանկյուն։ Ուղղանկյան պարագծի և մակերեսի հաշվումը
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ (Փաթեթով աշխատելու ենք երկու դասաժամ)
Նոյեմբերի 17
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ դաս 2
Նոյեմբերի 16
Նոր նյութի հաղորդում՝
Քառակուսի։ Քառակուսու պարագծի և մակերեսի հաշվումը— տեսական նյութ
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ դաս 1
Նոյեմբերի 15
Նոր նյութի հաղորդում՝
Բեկյալ, բեկյալ գծի երկարություն — տեսական նյութ
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Նոյեմբերի 11
Նոր նյութի հաղորդում՝
Ուղիղ, հատված և ճառագայթ — տեսական նյութ
Աշխատում ենք ՝ Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Նոյեմբերի 9 և 10
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ դաս 2
Նոյեմբերի 8
Չափման միավորներ — տեսական նյութ
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Նոյեմբերի 4
Կրկնում ենք անցածը՝բաժանումը երկնիշ և եռանիշ թվի վրա,մնացորդով բաժանում։
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Հոկտեմբերի 24-28
4-րդ դասարանի սովորողներ — աշխատանքային փաթեթ
Առաջարկում եմ նաև․
Խաղ — Աշնանային գունեղ փազլներ
Հոկտեմբերի 20
Նոր նյութի հաղորդում՝
Մնացորդով բաժանում— տեսական նյութ
Մնացորդով բաժանում 10-ի, 100-ի և 1000-ի վրա — տեսական նյութ
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Հոկտեմբերի 19
Կրկնում ենք սյունակաձև բաժանումը, բազմապատկումը, գումարումը և հանումը
Դասարանական և տնայի առաջադրանքներ
Հոկտեմբերի 18
Տեքստային խնդիրներ՝
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ(փաթեթում ներկայացված են խնդիրներ, որոնք կքննարկենք դասարանում, ինչ-որ կմնա կավարտենք տանը )
Հոկտեմբերի 14
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Հոկտեմբերի 13
Նոր նյութի հաղորդում՝
Բազմանիշ թվի բաժանում երկնիշ թվի վրա։ Բաժանման ստուգումը բազմապատկումով։ — դիտի՛ր տեսանյութը
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ փաթեթ։
Հոկտեմբերի 11
Վերհիշում ենք․
Բազմանիշ թվի բաժանում միանիշ թվի վրա։ Բաժանման
ստուգումը բազմապատկումով
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ փաթեթ
Հոկտեմբերի 7
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Հոկտեմբեր 6
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ
Հոկտեմբերի 4 և 5
Նոր նյութի հաղորդում`
Բազմապատկում։ Բազմանիշ թվի բազմապատկումը երկնիշ և եռանիշ թվերով—տեսական նյութ
Բազմապատկում։ Բազմանիշ թվի բազմապատկումը երկնիշ և եռանիշ թվերով-տեսանյութ
Սիրելի սովորողներ, կրկնեք բազմապատկման աղյուսակը։
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ ( Փաթեթը պետք է ներբեռնել և word հարթակում աշխատել
Սեպտեմբերի 30
Նոր նյութի հաղորդում
Հանում։ Հանման ստուգումը գումարումով—տեսական նյութ
Դասարանական առաջադրանքներ (փաթեթը պետք է նրբեռնել և word հարթակում աշխատել)
Տնային առաջադրանքներ (փաթեթը պետք է նրբեռնել և word հարթակում աշխատել)
Սեպտեմբերի 29
Մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ՝
Սեպտեմբերի 27,28
Նոր նյութի հաղորդում՝
Գումարում։ Գումարման ստուգումը հանումով—տեսական նյութ
Դասարանական առաջադրանքներ (փաթեթը պետք է նրբեռնել և word հարթակում աշխատել)В
Տնային առաջադրանքներ (փաթեթը պետք է նրբեռնել և word հարթակում աշխատել)
Սեպտեմբերի 23
Սեպտեմբերի 20,22
Նոր նյութի հաղորդում՝
Թվերի դասավորում նվազման և աճման կարգով —տեսական նյութ
Սեպտեմբերի 15,16
Դասարանական և տնային առաջադրանքներ (դասարանում՝ 1-5, տանը՝ 1-4)
Հարցերի պատասխանում
Նոր նյութի հաղոդում
Թվերի համեմատում — տեսական նյութ
Սեպտեմբերի 13,14
Դասարանական առաջադրանքների փաթեթ (Փաթեթում կաշխատենք երկու դասաժամ։ Սեպտեմբերի 13` 1-4, Սեպտեմբերի 14՝ մնացածը)
Առաջադրանքների փաթեթ (Փաթեթում կաշխատենք երկու դասաժամ։ Սեպտեմբերի 13` 1-3, Սեպտեմբերի 14՝ մնացածը):
Թվերի կցագրումը — տեսական նյութ
Թվի ներկայացումը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով — տեսական նյութ
Սեպտեմբերի 8,9
Դասարանական առաջադրանքների փաթեթ (Փաթեթում կաշխատենք երկու դասաժամ։ Սեպտեմբերի 8` 1-5, Սեպտեմբերի 9՝ մնացածը)
Առաջադրանքների փաթեթ (Փաթեթում կաշխատենք երկու դասաժամ։ Սեպտեմբերի 8՝ 1-5, Սեպտեմբերի 9՝ մնացածը)
Թիվ։ Թվի բնութագրումը — տեսական նյութ
Կարգային միավորներ — տեսական նյութ
Սեպտեմբերի 6, 7
Ուսումնական ամառ 2022․ 4-րդ դասարան աշխատանքների ամփոփում
Տարբերակ 1 (Աշխատանքը կկատարենք դասարանում։ Սեպտեմբերի 6` 1-6 առաջադրանքները։ Սեպտեմբերի 7`մնացածը )
Տարբերակ 3 (Ավարտի՛ր աշխատանքդ։ Սեպտեմբերի 6` 1-6 առաջադրանքները։ Սեպտեմբերի 7`մնացածը)
Սեպտեմբերի 1-2
Մեդիահմտությունների զարգացում․Սովորող-սովորեցնող նախագիծ
- Սովորողների բլոգներում մաթեմատիկա առարկայի բաժինների բացում
- Word հարթակից օգտվել, օնլային և օֆլային տարբերակներով
- Ինչպես բլոգում pdf կամ word ֆայլեր տեղադրել
Օգոստոս մասվա ֆլեշմոբի խնդիրներ քննարկում
Ծանոթացում 2021-2022 ուսումնական տարվա աշխատանքներին