Ուսուցման նպատակները .
Դասընթացի հիմնական նպատակն է.
- Իրական աշխարհի երևույթները մաթեմատիկորեն հետազոտելու ունակության դաստիարակումը,
- Զարգացնել սովորողների ստեղծագործական ընդունակությունները, տրամաբանական և լեզվական մտածողությունը
- Խորացնել գիտելիքները, որոնք նրանք ստանում են մաթեմատիկայի դասերի ժամանակ,
- Սովորեցնել ստեղծագործաբար մոտենալ յուրաքանչյուր խնդրի լուծմանը, կարողանալ տրամաբանական դատողություններ կատարել
- Զարգացնել մտածողության ընդհանուր կուլտուրա, որպեսզի նրանք կարողանան արտահայտել իրենց մտքերը, կարողանան առանձնացնել խնդիրների էական հատկանիշները, վերլուծել, ընդհանրացնել, առաջ քաշել վարկածներ
- Զարգացնել խմբում աշխատելու կարողություններ
- Սերմանել ուշադրություն, հիշողություն, աշխատասիրություն, հանդուրժողականություն, նպատակասլացություն և վստահություն սեփական ուժերի նկատմամբ
Դասընթացի խնդիրներն են․
- Սովորողների մոտ զարգացնել կայուն հետաքրքրություն դեպի մաթեմատիկա
- Զարգացնել տրամաբանական մտածողություն
- Զարգացնել սովորողների մաթեմատիկական ընդունակությունները և հետազոտական կարողությունները
- Սովորողների մոտ զարգացնել կոնկրետ իրավիճակում արագ կողմնորոշվելու կարողություն
- Համակարգչային ծրագրեր օգտագործելու կարողություն
Ուսումնական միջավայրը`
- Ուսումնական կաբինետ` համակարգիչ, անլար համացանց, էլեկտրոնային գրատախտակ, պրոյեկտոր, ուսումնական նյութերի, ծրագրերի փաթեթներ
- Համացանցում ուսուցման միջավայրը` մաթեմատիկական կայքեր, դասավանդողի, դասարանի բլոգ, դասավանդողի էլեկտրոնային օրագիր, կրթահամալիրի, գրադարանի կայք
- Դասավանդողին անհրաժեշտ գործիքներ և նյութեր`նոութբուք կամ նեթբուք, էլեկտրոնային օրագիր, google հաշիվ, էլեկտրոնային մատյան, անձնական բլոգ, կայք, համակարգչային ծրագրերի և ուսումնական նյութերի փաթեթներ, ձայնագրիչ, ֆոտոխցիկ
- Սովորողին անհրաժեշտ գործիքներ և նյութեր` նոութբուք կամ նեթբուք, էլեկտրոնային գրքեր, դասավանդողի կողմից առաջարկված ուսումական նյութերի փաթեթներ, անձնական բլոգ, google հաշիվ, էլեկտրոնային տետրեր:
- Ուսումնական նյութեր` պետական հանրակրթական ծրագրով նախատեսված դասագրքերի թվային տարբերակներ, էլեկտրոնային մաթեմատիկական ձեռնարկներ, շտեմարաններ, խնդրագրքեր, ուսումնական նախագծերի փաթեթներ:
Ծրագրում
- Ֆլեշմոբի խնդիրների քննարկում
- Գտնել օրինաչափությունները
- Մաթեմատիկական գլուխկոտրուկներ
- Խաչբառներ
- Մաթեմատիկական խաղեր
- <<Կենգուրու>>ի խնդիրներ
- Օլիմպիադայի խնդիրներ
- Գործողությունների կատարման կարգը
- Փակագծերի կիրառությունը
- Համեմատում
- Գործողություններ բազմանիշ թվերի հետ
- Չափման միավորներ՝ դրամ, զանգված, երկարություն, ժամանակ
- Չափումների կատարում գործիքների միջոցով
- Գումարման ստուգումը հանումով
- Հանման ստուգումը գումարումով
- Պարագիծ․ խնդիրներ պարագծի վերաբերյալ
- Չափումների միջոցով պարագծի հաշվում
- Բազմապատկման ստուգումը բաժանումով
- Բաժանման ստուգումը բազմապատկումով
- Երկրաչափական պատկերներ․ ուղիղ, ճառագայթ, հատված, բեկյալ
- Հատվածի երկարություն
- Անկյուն, անկյան տեսակներ
- Երկրաչափական պատկերներ․ ուղղանկյուն, քառակուսի, եռանկյուն
- Շարժման խնդիրներ՝ արագություն, ժամանակ, ճանապարհ
- Մակերես․ խնդիրներ մակերեսի վերաբերյալ
- Չափումների միջոցով մակերեսի հաշվում
- Թվի բաժանումը 2-ի, 5-ի և 10-ի,
- Թվի բաժանումը 3-ի, 4-ի, 8-ի, 9-ի,
- Բանավոր հաշվելու եղանակներ
- Մաթեմատիկական հնարքներ
- Ամենամեծ ընդհանուր բաժանարար
- Ամենափոքր ընդհանուր բազմապատիկ
- Շրջանագիծ և շրջան
- Ուղղանկյունանիստ
- Ծավալ․ խնդիրներ ծավալի վերաբերյալ
- Չափումների միջոցով ծավալի հաշվում