Рубрика: Հունվարյան ճամբար

LearningApps ծրագրով խաղեր սովորողների կողմից

Կարինա Երիցյան — LearningApps ծրագրով խաղ իմ կողից

Մանե Եղիազարյան — LearningApps ծրագրով խաղ իմ կողից

Գայանե Ավետիսյան — LearningApps ծրագրով խաղ իմ կողից

Հասմիկ Առաքելյան — LearningApps ծրագրով խաղ իմ կողից

Նարեկ Մնացականյան — LearningApps ծրագրով խաղ իմ կողից

Դավիթ Մնացականյան — LearningApps ծրագրով խաղ իմ կողից

Рубрика: Հունվարյան ճամբար

Հունվարյան ճամբարի առաջին շաբաթվա ամփոփում

էջը խմբագրվում է․․․

Սովորողների ամփոփումները իրենց բլոգներում

Սովորողի անուն ազգանունԱշխատանքի հղումը
Մաքսիմ ՀարությունյանՀունվարյան ճամբարի առաջին շաբաթվա ամփոփում
Արմեն Ավագյան4․3
Կարինա ԵրիցյանՀունվարյան ճամբարի առաջին շաբաթվա ամփոփում
Մանե Եղիազարյան
Հունվարյան ճամբարի առաջին շաբաթվա ամփոփում
Միհր ՄանուկյանՀունվարյա ճամբարի առաջին շաբաթվա ամփոփում
Հրաչ Կուբոյան4․1
Էրիկ Խաչատրյան5․2
Արտյոմ ՀարությունովՀունվարյան ճամբարի առաջին շաբաթվա ամփոփում
Գայանե ԱվետիսյանՀունվարյա ճամբարի շաբաթվա ամպոպում
Սերգեյ Պողոսյան5․2
Արմեն ԽաչատրյանՀումվարյրան առաջին շաբաթվա ամփոփում
Երվանդ ՄակոչյանՀունվարյան ճամբարի առաջին շաբաթվա ամփոփում
Միքայել Սադոյան
Հունվարյան ճամբարի առաջին շաբաթվա ամփոփում
Ալեքսանդր Մարգարյան
Մանան Ավագյան4․2
Հասմիկ ԱռաքելյանՀունվարյան ճամբարի առաջին շաբաթվա ամփոփում
Հայկ Ներսիսյան4․1
Նարեկ ՄնացականյանՀունվարյան ճամբարի առաջին շաբաթվա ամփոփում
Աննա Մկրտումյան4․3
Դավիթ ՄնացականյանՀունվարյան ճամբարի առաջին շաբաթվա ամփոփում
Արմեն ՎարդանյանՀունվարյան ճամբարի առաջին շաբաթվա ամփոփում
Արամ Ներսիսյան5․3